Qui som?

La nostra IDENTITAT

Càritas Interparroquial de Cervera té com a finalitat ajudar a les persones que més ho necessiten amb independència de la seva raça, creença, sexe, orientació personal… aquells que viuen en precarietat o exclusió social quan no hi ha altres mecanismes socials que ho cobreixin. A més a més, també sensibilitzem la societat d’aquests fets i hi denunciem les injustícies. Per a nosaltres el més important és que tothom pugui viure amb dignitat.

Càritas, com a organisme de l’Església, es promoguda, erigida i animada per complir el ministeri de la caritat; que contempla quatre dimensions: dimensió eclesial, dimensió evangelitzadora, dimensió profètica i dimensió universal

• Dimensió eclesial: Càritas és l’expressió de l’opció preferencial pels pobres; per això estimula la participació de les comunitats cristianes en aquesta opció.

• Dimensió evangelitzadora: Càritas realitza el ministeri d’evangelització en promoure l’amor preferencial pels pobres i l’apropament de l’Església als més necessitats i a tota la societat.

• Dimensió profètica: Aquest amor preferencial de l’Església pels pobres en demana l’alliberament i exigeix el compromís amb la justícia.

• Dimensió universal: Càritas ha de suscitar en la comunitat cristiana i en la societat el compromís de la solidaritat amb tots els pobles del món, sense distinció de llengua, raça o procedència.

El nostre organigrama

Els Estatuts